You are not logged in.

Dear visitor, welcome to HDFreaks.cc Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

almuluca

Beginner

• "almuluca" started this thread

• Send private message

1

Friday, May 31st 2013, 8:51am

Mando no funciona en HDF amiko

Hola ,hace tiempo me entraron a robar y se llevaron el mando del GM 990 !He encontrado 1 del Reloaded ,en Spark funciona pero en enigma 2 solo responden algunas teclas y no son las suyas! unico q me funciona es una imagen Lonas pero esta diseñada para ASTRA y Digital+ España y yo necesito Hotbird!!!No puedo configurar Tuner SOLO ASTRA! Con mi mando original si q me funcionaba bien HDF Amiko 1.2 !Alguien me puede ayudar?
GRACIAS

Hallo, einige Zeit bis ich rob kam und nahm das Kommando über die GM 990, fand ich 1 Reloaded Spark Enigma 2 funktioniert, aber einige Tasten nur reagieren und nicht ihre! q funktioniert nur ist ein Bild, das ich Lonas ist aber auf ASTRA und Digital + Spanien entworfen und ich brauche Hotbird! Tuner kann ich nicht eingestellt ASTRA ONLY! Mit meiner Original-Fernbedienung, wenn ich gut gearbeitet HDF q Amiko 1.2! Kann mir jemand helfen?
DANK

Googgi

HDF-Team

• Send private message

2

Friday, May 31st 2013, 9:32am

try this / versuch dieses: [Sti7111-E2] Sorglospaket_Spark7111_PKT-Hyperion mod by mui4tler
Meine Boxen: GI Xpeed LX3 | Optimuss OS2+
Amiko Alien | Arcon 2010 | Azbox Elite | GM Reloaded | GM TripleX | GI Xpeed LX2 | Ixuss One/Zuron Zero | Octagon 1018 | VU+ Solo²

if (ahnung == 0) {read FAQ; use SEARCH; use BRAIN; use GOOGLE; } else {make post;}

Kein Support via PN >>> für Fragen ist das Forum da!

Banner Banner
DOP MOSC
Flag Counter